Subject: Raie kooskõlastus
From: "Randy Soosaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 08:44:44 +0300

Tere

Planeerime raietöid Tallinna mnt 48 kinnistul katastritunnusega 
58001:001:0160.
Raiemaht ligikaudu 223tm.

Mis tingimustel saaksime kooskõlastuse, et maantee äärde metsamaterial 
ladustada?

Lugupidamisega

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wkqDol2hQURWPO7q2jstQzHFk-x_b2U7-_9pF0SLN7RDxbhOF6HpLxSPWKkgH0pcmseByBoDo>

Randy Soosaar / Juhatuse liige
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  / +372 56 95 5949

Eesti Maavara OÜ
Vabaõhumuuseumi tee 1, Tallinn, 13522
www.eestimaavara.ee <http://www.eestimaavara.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.